субота, 4. април 2015.

Mojih top 5 proljećnih kombinacija!

- Ćao svima.Novi post će biti o mojim najdražim proljećnim kombinacijama.Dakle ja kao model haha,moja odjeća i moje kombinacije.Želim da se odmah izvinem ako ima nekih modnih nepravilnosti ili neslaganja,ali ovo sam jednostavno ja i moj način oblačenja. Pa da počnemoo ...

1 . Prva kombinacija je ujedno i moja omiljena kombinacija.Obična bijela majica sa malim crnim detaljima na ramenima,tamne farmerke koje se dole mogu zavrnuti jer se dobije neki sladak dezen,karirana košuljica (zelena,ljubičasta,bež i crna) i teget starke.Sva roba je kupljena na buvljaku jer to u mom gradu predstavlja tržni centar odjeće,a starke su iz prime sporta :) Mogli ste vidjeti u poslednje vrijeme dosta ovakvih tipova kombinacija,jer to je sada u nekom trendu i kombiniraju se različite košuljice,majice itd.Ja sam izabrala ovaj sklop i eto nadam se da vam se sviđa. 
2 . Drugu kombinaciju nosim na malo hladnije proljećno vrijeme jer kao što vidite tu je jedan tanji zlatni džemper,kožna jaknica,crne helanke i crne čizmice.Helanke i kožna jaknica su kupljene u nekom butiku,čizmice su iz leonarda i ovaj džemper sam kupila u kineskoj radnji.Jako volim nositi ovaj outfit jer se u njemu osjećam prijatno i smatram da mi lijepo stoji.
3 . Treća je tipična sportska kombinacija. Nike siva majica,adidas prsluk,iscjepane farmerke i nike patike. Farmerke i prsluk su kupljeni na buvljaku,a majica i patike su iz sport vision-a.Jako volim nositi sportske outfite jer sama treniram košarku i dosta sam sportski tip.U ovoj kombinaciji se osjećam opuštajuće i totalno ugodno.

4. Četvrtu kombinaciju jako volim hihi.Ona je onako za baš baš lijepo i toplo vrijeme.Ove plave farmerke su turskog porijekla,majica ima predivan dezen i kupila sam je prije dvije godine u Banja Luci u terranovoj,starke su iz prima sporta i džemper je iz kineske radnje.Ove narukvice su mi bile preslatke i zato sam ih stavila,ali inače ih ne nosim :)

5 . Peta je jedna sasvim obična kombinacija sa majicom-džemperom,starkama i svijetlim farmerkama.Ove starke su se već pominjale i dakle iz prime sporta su,dok su ovi komadi odjeće kupljeni na buvljaku . Možda vam čudno zvuči ovo 'buvljak' ali kod mene jednostavno nema new yorkera,terranove i takvih radnji tako da ja kupujem sve tamo ili u nekim buticima.Volim ovu kombinaciju i često je nosim.Jeste jednostavna,ali ja se u njoj osjećam prijatno i to sam ja.
- To je to što se tiče ovog posta.Nadam se da vam se sviđa i iznesite svoja mišljenja u komentare i na asku mi predlažite ideje za sledeći post. Pozdrav ! xoxo


Нема коментара:

Постави коментар