среда, 8. април 2015.

Recenzije laktova za nokte | 2015

- Ćao svima.Moj novi post biće o recenziji nekih mojih lakova za nokte.Imam ih ja naravno dosta jer obožavam lakirati nokte,ali eto izdvojila sam samo nekoliko njih.Nadam se da će vam se ovaj post dopasti i slobodno pišite mišljenja u komentare i na asku @damonielenafans. :)
1.Prvi lak o kome ću pisati jeste rimmel professional finish . Ne mogu vam opisatii kako je on savršen.Ima tako upečatljivu i predivnu boju,možda će zvučati čudno ali najviše liči nijansi mesa.Svima bih ga toplo preporučila jer ja ga imam dosta dugo,a nije se stvrdnuo niti je propao.I dalje je isti kao kada sam ga kupila prvog dana.Dosta sam ga nosila i sigurno ću još dok ga ne istrošim.On je u broju 29 ali se jako slabo vidi jer je na donjoj strani i providno je napisano.Možete ga kupiti u dm-u i ostalim parfimerijama,a mislim da se cijena krećala izmeđđu 2.50 do 4 KM.
2. Gabrini nailpolish u broju 306.Ovo je neka blaga blaga nijansa i evo da kažem baby roza.Jako je dobar zato što nije previše upadljiv i može se nositi u školi ili neka mjesta takvog tipa koja su više za pristojnost.Lak nije nešto 'wauu',ali je fin i primjeren i meni je presladak.Ja sam zadovoljna,ali ne znači da ćete i vi biti jer svako ima svoj ukus,a o njima se ne raspravlja.Cijena mu se takođe kretala kao kod prethodnog i zapravo svaki lak koji naveden cijena je otprilike od 2.50 do 4 KM.
3.She nail enamel u broju 304,možda i moj omiljeni lak.Ima tako divnu boju,između plave i zelene,i tako lijepo stoji na noktima da je to nevjerovatno.Ispunio je sva moja očekivanja i ja sam preezadovoljna.Kupila sam ga u radnji beauty 99,ali sigurno ga ima i u dm-u,lily-ju i tako tim radnjama.Inače ovi she lakovi su superiška i ima ih u stvarno dosta boja,jesu skuplji ali vrijedi dati taj novac,vjerujte mi.
4.Opet gabrini nailpolish samo u drugim bojama.Da radi se još o dva takva laka koja ću spojiti u jedno.I sa njima sam iskreno oduševljena,dakle bijela i vrsta jače pink nijanse.Bijela je prava krečava i trenutno je imam na rukama and it's perfect,dok ova pink nije drečava nego neka tamnija nijansa.Bijeli je u boji 302,a pink u boji 366.
5. E sada mora biti i neki sa kojim nisam oduševljena.Ne znam ni kad ni gdje je kupljen,jer sam ga dobila i poklon kao poklon mi je drag,ali ovaj lak uopšte nije nešto.Prije svega meni se boja ne sviđa,a uostalom čak mislim da je kineski.Veliki minus za njega jer mi se nikako ne sviđa.Ali eto ja sam podijelila mišljenje s vama,vi kako želite.U nijansi blueberry 17.
To je to što se tiče današnjeg posta.Znam da nema puno lakova koji mi se ne sviđaju pa da vas upozorim,ali inače ih ne posjedujem puno jer imam sada veliko iskustvo sa lošim lakovima.Slobodno me na asku pitajte ako vas zanima neki lak kakav je ili bilo šta drugo.Do idućeg posta,pozdrav ! xoxo







7 коментара:

  1. Kvalitet slika je odličan moram da priznam :) Čime slikaš kad su slike tako super ? :) I post kao post je odličan ♥

    Nominovala sam te, pogledaj : http://tvojadorotea.blogspot.com/2015/04/the-versatile-blogger-award.html ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno.Slike sam slikavala mobilnim telefonom huawei g630.Vidjela sam za nominaciju i stvarno sam počastvovana.Uradiću je prvom prilikom kad budem imala vremena. :)♥

      Избриши
  2. Kvalitet slika je odličan moram da priznam :) Čime slikaš kad su slike tako super ? :) I post kao post je odličan ♥

    Nominovala sam te, pogledaj : http://tvojadorotea.blogspot.com/2015/04/the-versatile-blogger-award.html ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Super post, kvalitet slika je odlican. :)

    Imam novi post, komentarisi ako zelis i prijavi se.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши