недеља, 22. фебруар 2015.

My favourite music.❤

- Ćao svima :-) žao mi je što u ovih mjesec dana nisam pisala ali jednostavno nisam imala vremena pa evo me opet❤ u ovom postu pisaću o nekim super pjesama bilo da su strane ili domaće na mene su ostavile sjajan utisak pa ću ih preporučiti i vama,možda post nije baš inspirujući ali prosto ne znam o čemu pisati više, ipak mislim da ćete imati neke koristi i ovim pjesmama ubijati dosadu❤ na asku @damonielenafans mi pišite utiske o ovom postu i ideje za sledeći :-)

1. Flamingosi (Srce sa tobom bilo gde)

- kao što vidite ovo je pjesma na srpskom jeziiku i meni je preeodličnaa,u prvih možda 36-40 sekundi ne znam ni ja šta je ali je totalna glupost,međutim poslije toga je savršena ☺tekst je baš za one koji su zaljubljeni haha ali opet moćan za slušanje,inače i spot je predobar,dakle opšti utisak je perfect osim početka koji je kao neka disko verzija,svima koji nisu poslušali ovu pjesmu preporučujem da je poslušajuu,radi se kao što sam rekla o ljubavi između djevojke i momka i otprilike oni putuju svijetom u razne gradove,zemlje,..evo jedan dio čisto da vas motiviše da je poslušate ''ljubavii pogledaaj izlazi iz mora suncee,bude se talasi oblaci crtaju srce,mekan je pesak žut svilenu kožu ti diraa,spremi se idemoo a put vetar nek' biraa,ovo ljubav nam dajee a život kratko traje....''

2. Ivana Selakov (Tek sad)

- takođe naša srpska pjesma,samo se ovdje radi o tome kako djevojka prezire njenog bivšeg,kako je on stao pogrešnoj ženi na žulj srca..spot je malo dramatičan tako da kažem haaha on sjedi na stolici u nekoj napuštenoj zgradi a ona ga udara,prijeti mu itd..ali mi je tekst nekako kul i zanimljiva je pjesma pa eto možete je poslušati super je❤ jedan dio ''....na prozoru vidim taksi u njemu tvoje lice,ne čekaj neću doći prezireem izdajicee..'' :-)

3. Challenge 11 (Yes,I do)

- ovo je već engleska verzija pjesme i mnogo je drugačija od prethodnih :-) melodija je mirna kao i cijela pjesma,totalno je lagana i bukvalno može da te uspava međutim ima diivan ljubavni tekst a i cura koja pjeva ima tako čaroban glaas,slobodno je poslušajte meni se jako sviđa vjerujem da će i vama. Jedan dio ''hold me close,take my hand let's be more than just friends all I want is to have you with me...''

4. Dženan Lončarević (Kazino)

- ovo već nije klasična ljubavna pjesma već govori o životu,o tome kako nekima ide loše,nekima dobro,baš je pjesma istinita,malo tužna,bukvalno razvaljuje,meni je odlična čak i poučna,a Dženan svojim glasom obara.Jedan dio ''...živoot,život,život je kazino nekom teče mleko nekom gorko vino..''

5. Parni valjak (Sve još miriše na nju)

- ovo je pjesma u nekom rokerskom stilu ali meni je presuper,tekst je odličan,a pjesma je ljubavna,tužna..ja sam njome oduševljena,baš je stara pjesma ali sam podatak da ima oko 25 miliona pregleda a na našem je jeziku,govori mnogo.Jedan dio ''...u mojiim venama još je njenog otrova jooš je doza prejaka,a tebe ljubiim da ne poludim,samoo da zaboraviim..''

6. High School Musical 2 (What time is it?)

- uu ova pjesma je takođe preesavršena,iz jednog je filma iz 2005 godina (to razdoblje od prilike),tu učestvuju i poznata Vanessa Hudgens,zgodni Zac Efron,Ashley Tisdale..film je produkcija Disney-a i odma vam govori da je odlično urađen,ima tri dijela a ova pjesma je iz drugog :-) govori o tome kako je zadnji dan škole i počinje ljeto,sad mogu spavati duže,ići na žurke, i uživati tako rečeno..poslušajte ovu pjesmu jer je super a toplo vam preporučujem i da pogledate sve dijelove ovog filma koji je meni među omiljenima.Jedan dio pjesme ''what time is it?summer time,it's our vacation what time is it?party time that's rigth,say it loud...''

To je to što se tiče ovoga posta.Nadam se da vam se dopao,pozdrav :-)

4 коментара: